Kinyitott a BTG ügyfélszolgálata
Első sorban továbbra is az elektronikus ügyintézsére bátorítja az ügyfeleket a Budaörsi Településgazdálkodási Nonprofit (BTG) Kft., de hétfőn, szerdán és pénteken már személyes ügyfélfogadást is biztosítanak.

 

A BTG új ügyfélfogadási rendje:

 

Nyitva tartás       Hétfő:                    7:30 – 15:30

 

                             Szerda:                 7:00 – 19:00

 

                             Péntek:                 7:30 – 12:30

 

 

Keddenként és csütörtökönként kizárólag telefonon, illetve elektronikus úton állnak az ügyfelek rendelkezésére 7:30 és 15:30 között!

 

Az utóbbi két hónapban gördülékenyen működött a bejelentkezések, az átírások, szüneteltetések, megszüntetések stb. elektronikus ügyintézése. Minden érintettet arra bátorítanak, hogy személyes ügyintézés helyett továbbra is ezt az utat válasszák, amennyiben az ügymenet ezt lehetővé teszi!

 

Telefonos elérhetőségek:    +23 420-151, +23 421-016, +23 420-411, +23 421-010,

e-mail-cím:                         ugyfelszolgalat@btg.hu .

 

A belső térben maszk használata kötelező!

 

Annak érdekében, hogy az előírt másfél méteres védőtávolság tartható legyen, az előtérben egyszerre csak kettő személy tartózkodhat, egy a pultnál (plexi ablak előtt) és egy személy a bejárati ajtó előtti kisasztalnál.

Amennyiben két főnél többen szeretnének bejutni, arra kérik az ügyfeleket, hogy a harmadikként érkező az épület előtt várja ki a sorát!

 

zöld zsákok kiadása aláírás nélkül történik. A 10 db ingyenes zöld zsák átvételét dátumpecséttel igazolják.

 

Az előtérben alkoholos kézfertőtlenítő található, amely használatát kérik az érkezőktől.