gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2019.05
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2.  
  3. 1
  4. 2
  5. 3
  6. 4
  7. 5
  1. 6
  2. 7
  3. 8
  4. 9
  5. 10
  6. 11
  7. 12
  1. 13
  2. 14
  3. 15
  4. 16
  5. 17
  6. 18
  7. 19
  1. 20
  2. 21
  3. 22
  4. 23
  5. 24
  6. 25
  7. 26
  1. 27
  2. 28
  3. 29
  4. 30
  5. 31
  6.  
  7.  
A Budaörsi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet iratkezelési ügyintéző munkakör betöltésére
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása


 

A Budaörsi Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

 

iratkezelési ügyintéző

 

munkakör betöltésére

 

Munkaköri feladatok:

    érkeztetés, iktatás, szkennelés, adatjavítás, adatrögzítés.

 

Alkalmazási feltételek: *

    magyar állampolgárság,

    büntetlen előélet,

    középiskolai végzettség,

    iratkezelésben vagy titkársági munkakörben szerzett tapasztalat,

    napi gyakorlati felhasználói szintű MS Office ismeret (irodai alkalmazások),

    a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott formátumban benyújtott önéletrajz.

 

Elvárt készségek, kompetenciák:

    megbízhatóság,

    felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés,

    nagy munkabírás,

    terhelhetőség,

    stressztűrés,

    csapatmunkára való fogékonyság,

    monotonitás tűrés.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

    számítógép használatban (elsősorban: Windows, Word, Excel) felhasználói szintű ismeret,

    tanúsított iratkezelési program felhasználói szintű ismerete,

    gyakorlat egyéb adatbáziskezelő program használatában,

    közigazgatási alapvizsga.

 

A személyes állásinterjún sor kerül a gyakorlati informatikai ismereteinek felmérésére.

 

A munkakör betöltéséhez küldött jelentkezésnek tartalmaznia kell: **

    a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott önéletrajzot (minta letölthető a www.budaors.hu / álláshirdetések menüpontban),

    az iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolatát,

    motivációs levelet,

    3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt,

    nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, illetve betekintésre jogosultak általi megismeréséhez hozzájárul.

 

Amit ajánlunk:

    határozatlan időre szóló főállású köztisztviselői jogviszonyt 6 hónap próbaidő kikötésével,

    a 2011. évi CXCIX törvény előírásai szerint megállapított illetményt továbbá béren kívüli juttatásokat,

    magas minőségi színvonalú munkakörnyezetet.

 

A pályázat beérkezési határideje: 2019. május 27.

A pályázat elbírálásának határideje:2019. június 26.

A munkakör betöltésének időpontja: megegyezés szerint

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, pályázatát elektronikus úton az allaspalyazat@budaors.hu, vagy postai küldeményként a Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Humánpolitikai Iroda 2040 Budaörs, Szabadság út 134. levélcímre kérjük küldeni. Az elektronikus levél „Tárgy” mezőjében illetve a borítékon kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „Iratkezelési ügyintéző”

 

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy a kiválasztás soránkizárólag az alkalmazási feltételeknek mindenben megfelelő *, valamint a pályázati előírásnak megfelelő tartalommal** beküldött pályázatokat áll módunkban figyelembe venni!


2019-05-13 08:27

Vissza