gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  18°C, 12.96 km/hNyugati szél, közepesen felhős
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2017.08
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  1. 7
  2. 8
  3. 9
  4. 10
  5. 11
  6. 12
  7. 13
  1. 14
  2. 15
  3. 16
  4. 17
  5. 18
  6. 19
  7. 20
  1. 21
  2. 22
  3. 23
  4. 24
  5. 25
  6. 26
  7. 27
  1. 28
  2. 29
  3. 30
  4. 31
  5.  
  6.  
  7.  
Polgármesteri Kabinet
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása


Polgármesteri Kabinet

A vezető neve, beosztása

Vágó Csaba, kabinetvezető

Telefonszám

+ 36  (23) 447-801

Faxszám

 + 36 (23) 447-819

Postai cím

2040 Budaörs, Szabadság út 134.,

Elektronikus levélcím

 kabinet@budaors.hu

A szervezeti egység feladatai

- A Hivatal vezetés stratégiai jellegű döntéseinek előkészítése, tanácsadás.
- Az egyes szervezeti egységek egy-egy - külön utasításban kijelölt - kiemelt feladatának figyelemmel kísérése, összehangolása, egyeztetése.
- Az ország Európai Unióhoz való csatlakozása során adódó, majd azt követően a tagságból eredő feladatok előkészítése, koordinálása.
- A kistérségi kapcsolatok fejlesztésének elősegítése.
- A pályázati lehetőségek feltérképezése, a pályázatok előkészítése.
- A Város és a Polgármesteri Hivatal média-megjelenésének előkészítése, biztosítása, a médiaszereplések figyelemmel követése, szemlézése, esetleges helyreigazítások kezelése.
- A város vezetői protokolláris megjelenésének előkészítése, biztosítása.
- Kapcsolattartás a képviselőkkel, az önkormányzat által alapított és felügyelt intézményekkel, társaságokkal, a helyi sajtóval, a civil szervezetekkel.
- A városháza honlapjának tartalmi összeállítása, folyamatos figyelemmel kísérése.
- Közművelődési, kulturális és sportügyi feladatok ellátása.

Hatásköri tájékoztató

 

Illetékességi terület

 

Ügyfélfogadás

 

 

hétfő

1300-1800

 

kedd

-

 

szerda

800-1200 és 1300-1600

 

csütörtök

-

 

péntek

800-1200

 

 

 



Polgármesteri és Alpolgármesteri Osztály munkatársai:

NÉV

 

Telefonszám

Szobaszám

Feketéné Ferencz Mónika

Kabinetvezető Asszisztens

23 - 447 - 801

302

Fehér Éva

Alpolgármesteri Asszisztens

23 – 447 - 856

313

Bodnár Sándorné

Polgármesteri asszisztens

23 – 447 - 817

302

 

 

 

 

Ács Tibor

Gépkocsivezető  

23 – 447 - 817

302

Bacskai László

Közbiztonsági referens

23 – 447 - 874

109

Dr. Mizser Csilla

Jogi szakértő

23 – 447 - 983

314

Dr. Nyerges  Ildikó

Közigazgatási és szervezési szakértő

23 - 447 - 804

305

Dr. Vincze Ildikó

Közigazgatási és  jogi szakértő                              

23 -  447 - 847

304/a

Géczy-Gaál Szilvia

Kulturális ügyintéző                                                 

23 – 447 - 818

304

Szabó Sándor

pályázati koordinátor

23 – 880 - 438

227

Teller Tamásné

Gyermek- és Ifjúságvédelmi szakértő                    

23 – 447 - 971

141

Vári Gábor

Gépkocsivezető

23 – 447 - 817

302

Zsák András

Közművelődési és sport ügyintéző                         

23 – 447 - 803

304

Németh Nóra 

alpolgármesteri asszisztens

23-447-443

315

Szanka László

szakértő

23-447-443

315

 

Köznevelési és Közművelődési Osztály

Osztályvezető: Karsainé Kovács Judit vezető főtanácsos

Cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 134. I. emelet 140-141.

Telefon: (23) 447-851

Fax: (23) 447-855

e-mail: kozoktatas@budaors.hu

Kérjük, hogy az iroda tevékenységével, illetve egyedi ügyeikkel kapcsolatos kérdéseiket az iroda központi e-mail címén tegyék fel. Bejelentésüket a csoportvezető továbbítja az intézkedésre kijelölt munkatársnak.

 

Munkatársak:

Név

Telefon

Szobaszám:

Molnár Csilla

(23) 447-851

140

Murguly Enikő

(23) 447-853

141

Szél Mónika

(23) 447-852

141

 

Feladatok, tevékenységek:

- Tankötelezettség, óvodakötelezettség

- Óvodai, iskolai felvételi eljárás szervezése

- Óvodai és iskolai felvételi kérelmek elbírálása a maximális létszámot meghaladó esetekben

- A szakterülethez tartozó városi kiadványok készítése

- szülői fellebbezések, bejelentések, panaszügyek vizsgálata

- Közoktatási felülbírálati és törvényességi kérelmek

- Középiskolai felvételi

- Kétszintű érettségi

- Az oktatási intézmények működésével kapcsolatos tanügy-igazgatási feladatok

- Óvodai, iskolai nyári nyitva tartás, nyári ügyelet szervezése

- Kitüntető közoktatási címek, díjak adományozása

- Külföldi tanulói jogviszony igazolása, Apostille igazolás kiadása

- Az intézményi dokumentumok jóváhagyása, felülvizsgálata

- Oktatási tárgyú pályázatok koordinálása, segítése

- Sajátos nevelési igényű gyermekek nem helyben történő képzésének támogatása

- Nyugdíjas pedagógusok részére arany, gyémánt, vas és rubin oklevéllel kapcsolatos ügyintézés

- Az intézmények működésével összefüggő törvényességi és célvizsgálatok

- Mérési, értékelési rendszer működtetés a város iskoláiban

- Intézményi álláshelyek engedélyeztetése, üres álláshelyek nyilvántartása

- Intézményvezetői megbízások eljárásának szervezése, az egyéb munkáltatói intézkedések előkészítése

- Az intézményvezetők szakmai továbbképzése, városi szakmai programok szervezése

- Normatíva igénylések, elszámolások előkészítése, közreműködés az intézményi költségvetések késztésének végrehajtásnak eljárásaiban

- A gyermekétkeztetéssel összefüggő feladatok, konyhák ellenőrzése

- A közoktatási intézmények eszköz, és dologi igények biztosítása, a meglétük ellenőrzése

 

Köznevelési ügyek

Óvodai felvétel, beíratás

Felvétel az általános iskolába

Panaszügyek, törvényességi kérelmek

Tanulmányi ösztöndíjak

Díszdiploma igénylése

Állami intézmények szakmai működése


2017-01-27 21:55

Vissza