gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
Élő internetes ügyfélszolgálat


Kedves Ügyfelünk!


Üdvözöljük élő internetes ügyfélszolgálatunkon!

A TÁJÉKOZTATÓ CSOPORT munkatársai az alábbi időpontokban állnak az Ön rendelkezésére:


 

Délelőtt

Délután

Hétfő

07.00 – 08.00

---

Kedd

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Szerda

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Csütörtök

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Péntek

07.00 – 08.00

---


Telefon:
+36-23/880-440 (valamint +36-23/447-800);
Fax: +36-23/880-450;

Email: segitahivatal@budaors.hu, amelyre legfeljebb 48 ÓRÁN BELÜL MEGÉRKEZIK A VÁLASZUNK.


Ha most először szeretné igénybe venni a szolgáltatást
kérjük, olvassa el a képek alatti tájékoztatót!


Ha már ismeri a szolgáltatást
, akkor a megszokott módon az alábbi képek valamelyikére kattintva érheti el munkatársaink egyikét.

 

 
 

Sisák Gabriella
Különösen
: Helyi adó ügyek

  • Helyi adók (Építmény, Telek, Helyi iparűzési, Gépjármű), a kapcsolódó elektronikus ügyintézés,
  • Adó és értékbizonyítvány,
  • Adóigazolás,
  • Folyószámla ügyintézés,
  • Méltányosság,
  • Talajterhelési díj,
  • Pénzforgalmiszámla számok 2013.06.01-től Budaörs Város Önkormányzat,
Torma Erzsébet
Különösen: Igazgatási ügyek
  • Állattartás és állatvédelem,
  • Birtokvédelem,
  • Hagyaték,
  • Hatósági bizonyítvány kiállítása,
  • Lakcím és települési cím, valamint cím rendezése,
  • Vadkár,
  • Kereskedelmi-, termelő és szolgáltató tevékenység,
  • Vásár, piac, bevásárló központ üzemeltetése,
  • Szálláshelyek,
  • Telepengedélyek
 
 

dr.Cser Krisztina
Különösen:
Városépítési ügyek

Kerékgyártó Sándor
Különösen
: Közterület-felügyeleti ügyek

 
 

Vermes Erika

Zsinkó Katalin

 
 

 

Vízi Anikó
Különösen
: Anyakönyvi igazgatási ügyek

  • Házasság kötés, Haláleset, Születés,
  • Anyakönyvi kivonatok,
  • Névvíselés, Névváltoztatás,
  • Honosítás,
  • Teljes hatályú apai elismerés
 

 

A fent látható képekre kattintva érheti el tájékozató csoportunk munkatársait, akik élő videó kapcsolaton keresztül válaszolnak a kérdéseire.

 

Munkatársaink általában széleskörű és általános jellegű tájékoztató munkát végeznek. Azonban van közöttük, aki egyes szakterületek tekintetében több ismerettel rendelkezik. Az ilyen ismeretekkel kapcsolatban a képek alatt lévő tájékoztatás igazít útba.

 

Figyeljen a képekhez kapcsolódó tájékoztató üzenetekre is.

 

A munkatársaink foglaltságát színekkel jelöltük.

 

ZÖLD

A munkatársunk elérhető, fogadja az Ön hívását.

SÁRGA

A munkatársunk pillanatnyilag foglalt, de elérhető, azonban várakozni kell rá.

PIROS

A munkatársunk most nem érhető el.

 

A munkatársra várakozók számát is érdemes figyelemmel kísérni a várakozási idő csökkentése érdekében. Kérem, hogy válasszon olyan képet, ahol nincs, vagy kevés a várakozó.

 

Miért hasznos ez a szolgáltatás az Ön számára?

 

- Munkaidőn kívül – akár az otthonából - elérheti munkatársunkat anélkül, hogy befáradna hozzánk.

- Az élő kapcsolat lehetőséget ad szerteágazó tájékozódásra, ami által Ön teljesen felkészülhet az ügyénekintézésére.

- Munkatársaink közvetlen segítséget nyújtanak ahhoz, hogy Ön személyesen is felfedezhesse kérdéseire aválaszokat a Város Honlapján.

- Kérésére a rendszeren keresztül eljuttatjuk Önnek azokat a nyomtatványokat, amelyekre szüksége lehet.

- Lehetőséget biztosít az azonnal meg nem válaszolható, bonyolultabb, kérdések miatti visszahívásra az Ön által megadott kapcsolati csatornán keresztül (telefon, email, fax esetleg – rövid információk esetén – sms.)

 

Milyen szoftverekre van szükség a működéshez?

 

Adobe FlashPlayer melynek legújabb verziója letölthető a http://get.adobe.com/flashplayer/ helyről.

Az ajánlott böngésző programok:

- MozzillaFirefox http://www.mozilla.org/hu/firefox/fx/

- GoogleCrome http://www.google.com/intl/hu/chrome/browser/

 

Hogyan működik?

 

A rendszer használata nagyon egyszerű.

Önnek mindössze a www.budaors.hu honlap nyitóoldalán található „élő ügyfélszolgálat” kép (banner) valamelyikére kell kattintania és máris megkezdheti a beszélgetést a tájékoztató csoportunk egyik munkatársával, akit mindeközben látni és hallani fog, azonban Ön nem látszódik. A beszélgetéshez mikrofonra és hangszóróra van szükség, de a jobb hangminőség elérése érdekében mikrofonosfejhallgatót (headsetet) érdemes használni.

 

Amennyiben van headset készüléke, a banner megnyomása előtt kérjük, csatlakoztassa számítógépéhez.

A banner megnyomása után kérjük, nyomja meg a felugró ablakban az „Allow” gombot, hogy a rendszer érzékelje a mikrofonját.

 

FELHÍVJUK A FIGYELMÉT:

- Adatvédelmi okokból a folyamatban lévő egyéni ügyekről a csoport nem ad tájékoztatást.

 

Reméljük, hogy szolgáltatásunkkal segítettük ügyintézését!