39/2003. (XI.10.) rendelet Szervezet és Működési Szabályzatról
61. §(1) A településrészi önkormányzat feladatai:a) a településrészen lévő önkormányzati és állami szervekkel rendszeres kapcsolat tartása,
b) közcélú önkéntes munka szervezése és összehangolása,
c) a településrészt érintő fejlesztési, rendezési tervek előzetes véleményezése, megvalósításuk figyelemmel kísérése,
d) részönkormányzati gyűlésen évenként tájékoztatja a településrész lakosságát feladatainak ellátásáról,
e) véleményezi a településrész területén lévő:
- közterületek elnevezését,
- a területén lévő önkormányzati intézmény létesítését, megszüntetését, átszervezését, nevének megállapítását, megváltoztatását,
f) megtárgyalja a településrészt érintő kulturális, oktatási és sportügyeket a képviselő-testület döntése előtt.
(2) A településrészi önkormányzat vezetőjének feladatai:
a) összeállítja a napirendet, összehívja és vezeti a részönkormányzat üléseit,
b) képviseli a részönkormányzatot,
c) ciklusonként egyszer beszámol a képviselő-testületnek a részönkormányzat működéséről."
A részönkormányzat rendelkezik saját költségvetési kerettel, ez a 2006. évben 5 millió Ft.
A Kamaraerdőt érintő határozatok főszabály szerint - Képviselő-testületi jegyzőkönyvekhez hasonlóan - nyilvánosak, mindenki számára hozzáférhetőek. A jegyzőkönyveket megtekintheti a Városházán (Szabadság út 134), a Jegyző Irodán.
Budaörs Város Önkormányzata
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Központi szám: +36 23 447 800
Fax: +36 23 447 816
e-mail: polgarmester@budaors.hu
web: www.budaors.hu
Hivatali ügyfélszolgálat:
+36 23 447 967, 447 969
Ügyfélszolgálat
Írjon nekünk!