gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
Üzemeltetési pályázat az uszoda kondicionáló termének és masszás helyiségének hasznosítására - LEJÁRT

Üzemeltetési pályázatot írt ki a Budaörsi Településgazdálkodási Kft. a budaörsi uszoda kondicionáló termének és masszás helyiségének hasznosítására. A pályázat jövőbeli nyertesének el kell látnia a pályázati felhívásban szereplő sportberendezések szakszerű szervizelését és karbantartását is.


PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
1. A B.T.G. Budaörsi Településgazdálkodási Korlátolt Felelősségű Társaság
(továbbiakban: B.T.G. Kft.) 2040 Budaörs, Dózsa György u. 21) továbbiakban Ajánlatkérő
nyilvános pályázatot hirdet
a Budaörs Város Önkormányzata tulajdonában lévő, a B.T.G. Kft.. üzemeltetésébe kerülő, 2040
Budaörs, Hársfa utca 6. szám 4099/5 hrsz alatti ingatlanon található Budaörs Városi Uszoda,
Sportcsarnok és Strand az alábbiakban felsorolt helyiségeinek együttes, öt éves időtartamra
történő bérbe adásával:
- 2 db azonos méretű, 9,95 m2 alapterületű (3,34 m x 2,89 m) helyiség sport-, gyógy- vagy
aromaterápiás masszázs célú kialakítására és hasznosítására
- 1 db 59,9 m2 alapterületű (12,75 m x 4,7 m) helyiség kondicionáló terem célú kialakítására
és hasznosítására az alábbi gépek rendelkezése állásával
· 1 db 93 C ülőkerékpár
· 1 db 90 S lépcsőző gép
· 1 db 95 TI futópad
· 1 db 90 X ellipszisjáró
· 1 db tárogatógép
· 1 db ülő lábtológép
· 1 db hasprésgép
· 1 db fekvenyomó pad
· 1 db PSHAA GÉP
· 1 db kétkezes gyakorló rúd
· gumírozott súlytárcsák
· 6 db 1,25 kg-os
· 4 db 2,5 kg-os
· 4 db 5 kg-os
· 4 db 10 kg-os
· 6 db 20 kg-os
· 2 garnitúra 2-15 kg egykaros szerelhető tárcsák
· 1 db 3 beülő helyes erőgép
· 1 db tárcsatartó állvány
· 30 db polifoam tornaszőnyeg
· 10 db spinning kerékpár
· 15 db step lépcső
Az erősítőgépek gépek típusa: LIFE FITNESS
A nyertes pályázót (bérlőt) üzemeltetési kötelezettség terheli, mely magában foglalja a fenti
sportberendezések szakszerű szervizelését és karbantartását is A nyertes pályázó a fenti listából
kiválaszthatja, hogy mely gépeket kíván az üzemeltetéshez felhasználni. Az üzemeltetőnek
(bérlőnek) a fenti – pályázat tárgyát képező - szolgáltatás nyújtásához ill. tevékenységes
folytatásához szükséges engedélyekkel rendelkező, ilyen tevékenységű egységet üzemeltető
pályázónak kell lennie. A rendeltetésszerű használathoz szükséges berendezési és felszerelési
tárgyak, továbbá a hatósági engedélyek beszerzéséről a nyertes pályázó köteles gondoskodni. A
nyertes pályázónak a havi bérleti díjat előre kell megfizetnie a tárgyhót megelőző hónap 20. napjáig a helyiségek bérletéért. A nyertes pályázó a bérlemények közüzemi fogyasztását is köteles
határidőre megfizetni havi elszámolásban (amennyiben erre a lehetőség adott külön mérőórák
kialakításával és a szolgáltatókkal kötendő egyedi szerződés keretében). A Bérbeadó által nyújtott
ill. biztosított közüzemi ill. egyéb szolgáltatások ellenértékét a Bérbeadó továbbszámlázza a Bérlő
részére, aki köteles ezek ellenértékét a számlában rögzített fizetési határidőn belül teljesíteni.
A bérleményekben keletkező hulladék kezelése, elszállíttatása a bérlő kötelessége. A bérlemények
alapterületének tisztántartása, takarítása a bérlő kötelessége.
A nyertes pályázó köteles továbbá a szerződéskötésig a bérleti díj havi összegének háromszorosát
kitevő összeget az ajánlatkérő (bérbeadó) számlájára átutalni óvadékként és az átutalás tényét a
szerződés megkötéséig igazolni. Az óvadék összegéből bérbeadó jogosult a bérleti jogviszony
fennállása alatt a bérleti szerződés nem-teljesítése, vagy nem szerződésszerű teljesítése esetén
igényét közvetlenül kielégíteni.
A helyiségek üzemeltetését és bérleti jogát ajánlatkérő (bérbe adó) előzetes írásbeli hozzájárulása
nélkül a nyertes pályázó harmadik személynek bérbe nem adhatja, a bérleti jogot át nem
ruházhatja, bérlőtárs sem léphet be a bérbeadó hozzájárulása nélkül.
Ajánlatkérő által elvárt bérleti díj irányára a helyiségek esetében együttesen legalább 200.000,-
Ft+ÁFA/hó, azaz Kétszázezer forint +ÁFA/hó. Ezen összeg alatti bérleti díjra tett ajánlatokat
tartalmazó pályázatok érvénytelenek.
2. Részletes tájékoztató
A hasznosítással kapcsolatban bővebb információt és a pályázati eljárás részletes szabályait a
Pályázati dokumentáció tartalmazza, melynek megvásárlása és a benne foglaltak tudomásul vétele
a részvétel elengedhetetlen feltétele.
A Pályázati dokumentáció ára: 50.000,- Ft+ÁFA, azaz 62.500,- Ft (Hatvankettőezer-ötszáz
Forint). A dokumentáció díjának dr. Herbák Henrietta lebonyolító CIB Bank 10701173-
63482117-51100005 bankszámlájára történő átutalását követően, ajánlatkérő elektronikus úton
bocsátja rendelkezésre a dokumentációt, a bejelentkezett pályázó által megadott e-mail címre
továbbítja, a bejelentkezéstől számított 1 munkanapon belül. Bejelentkezni a
h.herbak@upcmail.hu e-mail címen lehet. Az átutalást igazoló bizonylatot a bejelentkező emailhez
tiff, pdf vagy jpeg formátumban csatolni kell. Az átutalást igazoló bizonylatot a pályázati
ajánlathoz csatolni kell. A látványtervekhez szükséges archicad tervek nagy kiterjesztése miatt
azokat Pályázó személyesen veheti át (CD: alaprajz és metszet terveket pln kiterjesztésben) a
B.T.G. Kft. 2040 Budaörs, Dózsa György u. 21. I. Emelet titkárságán munkanapokon 09.00-
12.00 óra között, a pályázati határidő napján 09.00-11.00 óra között.
3. A helyiségek bemutatása
A teljesítés helyének bemutatására szolgáló helyszíni bejárásra 2010. június 18. napján 11.00-
órától kerül sor. Helyszín: 2040 Budaörs, Hársfa utca 6. szám 4099/5 hrsz alatti ingatlanon
elhelyezkedő Budaörs Városi Uszoda, Sportcsarnok és Strand.
4. A pályázat hivatalos nyelve: magyar
5. A pályázati ajánlatok benyújtásának formai követelményei
A pályázatokat cégszerűen aláírva, minden tartalommal rendelkező oldalt szignálva, folyamatos
lapszámozással, lapszámozást tartalmazó tartalomjegyzékkel ellátva, roncsolásmentesen nem
bontható kötésben, zárt-, a leragasztásnál átírt borítékban, 1 eredeti és 3 másolati példányban,
továbbá 1 példány CD-n, valamennyi oldal beszkennelve kell benyújtani. A pályázatokon fel kell
tűntetni továbbá, hogy „Eredeti példány”illetve „Másolati példány”. Ha az eredeti és a másolati
példányok között eltérés tapasztalható, úgy az eredeti példány az irányadó. A pályázatokat egy
külső, és külön belső borítékokban kell elhelyezni. A borítékokat az alábbi feliratokkal kell ellátni:
„Budaörs Városi Uszoda, Sportcsarnok és Strand – Masszázs és kondicionáló terem”
6. A pályázati ajánlatok benyújtásának határideje (pályázati ajánlattételi határidő): 2010.
július 2. napja 11.00 óra.
7. A pályázati ajánlatok benyújtásának helye: B.T.G. Kft. 2040 Budaörs, Dózsa György u. 21.
I. emelet titkárság.
8. Ajánlati kötöttség
Az ajánlattételi kötöttség időtartama a pályázati ajánlattételi határidőtől számított 30 nap.
9. A pályázatok felbontása
A pályázati ajánlatok nyilvános felbontása az ajánlattételi határidő lejártát követően haladéktalanul
történik az ajánlatkérő címén. A pályázatok felbontásáról jegyzőkönyv készül.
Kizárólag az az ajánlat kerül felbontásra, amely zárt csomagolásban, közvetlenül az ajánlattétel
idejének lejártáig, az ajánlat benyújtásának helyére beérkezett. A pályázati ajánlatokat személyesen
vagy meghatalmazott útján lehet leadni.
10. A pályázati ajánlatok elbírálása
A pályázatok értékelése alapján a három legjobbnak ítélt pályázóval az ajánlatkérő tárgyalást
tarthat, amelyről a pályázókat ajánlatkérő e-mail vagy fax útján tájékoztatja. A pályázatok
elbírálása vagy a tárgyalás kitűzése az ajánlattétel idejének lejártát követő 7 munkanapon belül
történik, amely időtartamot az ajánlatkérő egy alkalommal legfeljebb további 7 munkanappal
meghosszabbíthatja. Ajánlatkérő egy alkalommal, teljes körben biztosítja a hiánypótlás
lehetőségét.
11. Pályázat tartalma és érvényessége
A pályázati ajánlatnak tartalmaznia kell:
- a pályázó nevét, címét, adatait ill. ajánlatát tartalmazó nyilatkozatot,
- pályázó részletes bemutatását (további részletek a dokumentációban),
- a helyiségekben végzendő tevékenység részletes leírását,
- a helyiségekben folytatott tevékenységre vonatkozó elképzeléseket, üzleti tervet az első
induló üzleti évre,
- a helyiségekben végzendő beruházásokat ezek leírását, Forintban kifejezett összegét,
- cégbíróság nyilvántartása szerinti, a pályázati felhívás megjelenésétől számított 30 napnál
nem régebbi kivonat (cégkivonat, cégmásolat vagy cégbizonyítvány) vagy vállalkozói
igazolvány másolatát,
- a cégjegyzésre jogosult, a pályázati ajánlatot aláíró(k), a pályázati felhívás megjelenésétől
számított 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányát,
- a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja,
- a vállalt bérleti díj összegét (min.200.000 Ft+ÁFA/hó), ill. a további elbírálási
szempontokat,
- a pályázó által aláírt bérleti szerződéstervezetet,
- a pályázati biztosíték befizetéséről szóló igazolást,
- a dokumentáció díjának befizetéséről szóló igazolást,
- kizáró okokról szóló nyilatkozatot,
- gazdasági és szakmai alkalmasság igazolását az alábbiak szerint
· pályázó valamennyi számlavezető pénzintézetének a pályázati felhívás megjelenésétől
számított 30 napnál nem régebbi nyilatkozata arról, hogy a pályázó: mióta vezeti a
pénzintézetnél számláját; számláján a pályázati felhívás megjelenésének napjától számított
elmúlt 1 éven belül 60 napot meghaladó fizetési sorban állás előfordult-e, ha igen, mennyi
ideig
· pályázó 2007-2008. évek számviteli jogszabályok szerinti éves beszámolói
· pályázó 2007-2009. években végzett, összesen legalább 1 db, legalább 1 évig folyamatosan
teljesített kondicionáló terem/edzőterem üzemeltetése szolgáltatás tevékenységű
referenciája
· pályázó 2007-2009. években végzett, összesen legalább 1 db, legalább 1 évig folyamatosan
teljesített gyógy- vagy aromaterápiás masszázs szolgáltatás tevékenységű referenciája
- nyilatkozatot az ajánlati kötöttség vállalásáról,
- nyilatkozatot az óvadék vállalásáról és teljesítéséről,
- titoktartási nyilatkozatot,
- nyilatkozatot az üzleti titokról,
- nyilatkozatot arról, hogy a benyújtott pályázati ajánlat elektronikus és a papír alapú
változata megegyezik,
- nyilatkozatot a munkavédelmi, környezetvédelmi és minőségbiztosítási szabályok,
jogszabályok, előírások figyelembe vételéről
- az ajánlatot 1 eredeti és 3 másolati példányban, továbbá 1 példány CD-n.
Az ajánlatkérő az érvényes pályázati ajánlatokat az általa támasztott követelmények vállalása és az
összességében legelőnyösebb ajánlat alapján értékeli.
Érvényes a pályázat, amennyiben
a) az ajánlatot a pályázati felhívásban meghatározott ajánlattétel határidejéig és helyére
nyújtották be,
b) a pályázati felhívásban és dokumentációban előírt tartalmi és formai követelményeknek
megfelel.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben a fentebbi követelményeket a pályázó nem teljesíti.
Eredménytelen a pályáztatás, amennyiben
a) az ajánlattételi határidőben nem érkezett érvényes pályázati ajánlat,
b) a benyújtott ajánlatok egyike sem felelt meg a pályázati dokumentációban foglalt
feltételeknek,
c) az ajánlatkérő azért, mert az ajánlatok elbírálásakor az összeférhetetlenségi szabályokat
megsértették, illetve ha valamelyik pályázó az eljárás tisztaságát vagy a többi pályázó
érdekeit súlyosan sértő cselekményt követett el.
12. Az ajánlatkérő fenntartja a jogát
a) a pályázati eljárást a pályázati dokumentáció alapján eredménytelennek nyilvánítsa,
b) az elbírálási határidőn belül minden érvényes ajánlatot benyújtott pályázó meghívása
mellett tárgyalást tartson, vagy egyetlen pályázó esetén- amennyiben tárgyalás tartását nem
tartja szükségesnek- felhívja a pályázót a pályázati ajánlata módosítására.
c) bármely a pályázati felhívásban és dokumentációban meghatározott határidőt egyoldalúan,
a pályázók megfelelő értesítése mellett módosítson. A dokumentáció esetében megfelelő
értesítésnek minősül az értesítés e-mailen vagy fax-on pályázó által megadott bármely
elérhetőségi címre történő megküldése.
13. Elbírálás szempontjai
1. Fizetendő bérleti díj mértéke (a 3 helyiség bérlésére együttesen nettó Ft/hó): 60%
2. A bérleti díj emelésének mértéke éves szinten az előző évi inflációhoz képest (%-os
mértékben az előző évi inflációt 100%-nak tekintve): 20 %
3. A három helyiség látványterve: 20%
14. Eredményhirdetés
A pályázat eredményének értékelése során a Bíráló Bizottság az ajánlatokat annak alapján
rangsorolja írásban, hogy melyik pályázó tesz összességében legkedvezőbb ajánlatot. Az értékelést
követően a végső döntést az ügyvezető hozza meg. Ajánlatkérő az eredményről a döntést követő
8 napon belül írásban tájékozatja a pályázókat.
15. Pályázati biztosíték
Ajánlatkérő az érvényes pályázati ajánlattételt pályázati biztosíték megfizetéséhez köti. A pályázat
akkor érvényes, ha a pályázó 200.000,-Ft, azaz Kétszázezer Forint pályázati biztosítékot, az
ajánlattételi határidőig befizeti vagy átutalja a B.T.G. Kft. OTP Nyrt. Banknál vezetett 11742173-
21020993 számú számlájára, és a befizetést igazoló bizonylatot pályázatához csatolja. A pályázati
biztosíték - kivéve, ha a pályázó visszalép - a pályázat eredményhirdetését követően
visszafizetésre kerül. A nyertes pályázó, visszalépése esetén, az általa befizetett pályázati
biztosítékot elveszti, az ajánlatkérőt illeti meg. Ugyanez érvényes a pályázati tárgyalás időpontjáig
visszalépő vagy azon részt nem vevő pályázókra is. A nyertes által befizetett pályázati biztosíték
az első havi bérleti díjba beszámításra kerül.
16. Megkötendő szerződés
A pályázat nyertese az eredmény kihirdetését követő 15 napon belül köteles az ajánlatkérővel a
bérleti szerződést megkötni, és a három helyiség kialakítását a birtokbavételt követő 3.
munkanapon megkezdeni. Amennyiben az ajánlatkérő második helyezettet hirdet és a pályázat
nyertesével a szerződéskötés nem jön létre, akkor a bérleti szerződés a második helyezettel kerül
megkötésre.

17. Felvilágosítás
A pályázók kizárólag írásban felvilágosítást kérhetnek Dr. Herbák Henrietta lebonyolítótól a
h.herbak@upcmail.hu e-mail címen a pályázati ajánlattételi határidő lejárta előtt legkésőbb öt
nappal, amelyre ajánlatkérőnek a pályázati ajánlattételi határidő lejárta előtt legkésőbb három
nappal kell a felvilágosítást megadni.
Kelt Budaörsön, 2010. június 4. napján