Az ügytípus megnevezése |
Haláleset anyakönyvezése |
Az ügy leírása (ügymenet, eljárási szabályok) |
A bemutatott iratok alapján a haláleset adatairól jegyzőkönyv készül, amely alapján anyakönyvi bejegyzés és anyakönyvi kivonat kerül kiállításra. |
Az eljárás jogi alapja |
|
Eljáró szervezeti egység |
Igazgatási Iroda/anyakönyvvezető |
Illetékességi terület |
Budaörs közigazgatási területe |
A kérelem kötelező tartalma |
|
Hivatalból beszerzendő mellékletek: |
Szükség esetén a születés és/vagy a házasságkötés adatainak kiegészítése. |
Az eljárás illetéke |
illetékmentes |
Az eljárást megindító irat benyújtásának módja (cím) |
Személyesen vagy megbízott (temetkezési vállalkozó) útján. |
Az irat benyújtására nyitva álló határidő |
Az eltemettetésre kötelezett személy vagy az ügyben eljáró temetkezési szolgáltató a halottvizsgálati bizonyítvány kiállításától számított 5 napon belül csatolja az eljáráshoz szükséges dokumentumokat |
Ügyintézési határidő |
A halálesetet a bejelentést követően – ha az anyakönyvezéshez szükséges, kormányrendeletben meghatározott adatok rendelkezésre állnak és a tényállás tisztázott – haladéktalanul anyakönyvezi (amennyiben minden irat becsatolásra került) legfeljebb 30 nap |
Ügyfélfogadás:
Hétfő: 13-18
Szerda: 8-12; 13-16
Péntek: 8-12
Tel.: 06-23-447-946