gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2020.10
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2.  
  3.  
  4. 1
  5. 2
  6. 3
  7. 4
  1. 5
  2. 6
  3. 7
  4. 8
  5. 9
  6. 10
  7. 11
  1. 12
  2. 13
  3. 14
  4. 15
  5. 16
  6. 17
  7. 18
  1. 19
  2. 20
  3. 21
  4. 22
  5. 23
  6. 24
  7. 25
  1. 26
  2. 27
  3. 28
  4. 29
  5. 30
  6. 31
  7.  
Szeretik városukat a budaörsiek
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása

A megkérdezettek kétharmada nagyon szeret Budaörsön élni, további közel egyharmada pedig szeret – derül ki abból a reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet 2013. decemberében az önkormányzat megbízásából végeztek Budaörsön. A kutatás szerint a lakosság folyamatosan növekvő mértékben elégedett a budaörsi ügyintézés minőségével is.



Az önkormányzattal évente legalább egyszer kapcsolatba kerülők aránya (88%) a korábbi időszakokhoz képest jelentősen nőtt, az egy főre eső ügyintézések száma is magas (3,6), mindemellett az ügyintézéssel való elégedettség is folyamatosan javul. A hivatali ügyintézés legfontosabb dimenziói, a gyorsaság, ügyfélközpontúság, jogszerűség és hatékonyság mentén, a hivatalban folyó munka megítélésében a 2007-es átlagos 4,1-es eredményt sikerült még tovább növelni 2013-ra, amikor is ötfokú skálán átlagosan 4,3 pontra értékelte a lakosság ezeket a szempontokat.

A településen nyújtott szolgáltatások közül az elmúlt évekhez képest a bölcsődei, óvodai szolgáltatások (4,4) és a sportolási és szabadidős lehetőségek (4,3) megítélése javult a legjelentősebben és ezzel listavezetővé váltak. A korábbi évekhez hasonló szinten és jóval az átlag alatt teljesített a szórakozási lehetőségek megítélése (3,0).

Az önkormányzat munkájára vonatkozóan 65% értett egyet azzal, hogy a fejlesztések felgyorsultak, de közel 60% említette azt is, hogy a beruházások a testület döntései miatt aránytalanul drágán valósulnak meg.

A 2013-as közigazgatási reform eredményei közül az iskolai átszervezések a válaszadók közel 30%-át érintették és a 45% szerint romlott, 43% szerint nem változott a létrejött állapot. A járási központ Budakeszire helyezése a válaszadók negyedét érintette, 60% szerint rosszabb, 5% szerint jobb ellátást eredményezett a korábbinál.

A megkérdezettek 32 százaléka szeret, 65 százaléka nagyon szeret Budaörsön élni és mindössze 3 százalék nyilatkozott ezzel ellenkező értelemben. Ezek a számok a 2007-es vizsgálat óta változatlanok.

A 2013-ban  megkérdezettel 87 százaléka már rendelkezett internettel (ez az arány 2007-ben még csak 70 százalékos volt), miközben az országos internetpenetráció - a Gemius kutatása szerint - 57 százalékos volt 2013-ban.

A budaörsi kutatást 600 fős mintán, telefonos adatfelvétellel készítette a HST.hu Kutató és Tanácsadó Kft. A kutatás Budaörs teljes lakosságát reprezentálja nem, életkor és iskolázottság szerint.


2015-06-12 14:06

Vissza