gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2021.01
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5. 1
  6. 2
  7. 3
  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 7
  5. 8
  6. 9
  7. 10
  1. 11
  2. 12
  3. 13
  4. 14
  5. 15
  6. 16
  7. 17
  1. 18
  2. 19
  3. 20
  4. 21
  5. 22
  6. 23
  7. 24
  1. 25
  2. 26
  3. 27
  4. 28
  5. 29
  6. 30
  7. 31
Segítség az adóügyek elektronikus intézéséhez
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

-        segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

-        technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

-        ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

-        kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

-        intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

-        SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást. 

 

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait. https://ohp-20.asp.lgov.hu

 

Köszönjük!

Adóiroda

 


2021-01-07 12:27

Vissza