gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
A Budaörsi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet iratkezelési ügyintéző munkakör betöltésére
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása

 
 
 
 
 
 


 

Munkaköri feladatok:

  •     érkeztetés, iktatás, szkennelés, expediálás, postázás, adatjavítás, adatrögzítés.

 

Alkalmazási feltételek: *

  •     magyar állampolgárság,
  •     büntetlen előélet,
  •     cselekvőképesség
  •     középiskolai végzettség,
  •     iratkezelésben vagy titkársági munkakörben szerzett tapasztalat,
  •     napi gyakorlati felhasználói szintű MS Office ismeret (irodai alkalmazások).

 

Előnyt jelent:

  •     számítógép használatban (elsősorban: Windows, Word, Excel, E-mail és Internet) felhasználói szintű ismeret,
  •     tanúsított iratkezelési program felhasználói szintű ismerete,
  •     gyakorlat egyéb adatbáziskezelő program használatában,
  •     irattáros vagy levéltáros szakképzettség,
  •     közigazgatási alapvizsga.

 

Elvárt készségek, kompetenciák:

  •     megbízhatóság,
  •     felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés,
  •     nagy munkabírás,
  •     terhelhetőség,
  •     stressztűrés,
  •     csapatmunkára való fogékonyság,
  •     monotonitás tűrés.

 

A munkakör betöltéséhez küldött jelentkezésnek tartalmaznia kell: **

  •     arcfényképes önéletrajzot, mely tartalmazza a szakmai tapasztalatot, tanulmányokat, készségeket és kompetenciákat,
  •     az iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolatát,
  •     motivációs levelet,
  •     3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt,
  •     nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, illetve betekintésre jogosultak általi megismeréséhez hozzájárul.

 

Amit ajánlunk:

  •     határozatlan időre szóló főállású köztisztviselői jogviszonyt 6 hónap próbaidő kikötésével,
  •     a 2011. évi CXCIX törvény előírásai szerint megállapított illetményt továbbá béren kívüli juttatásokat,
  •     magas minőségi színvonalú munkakörnyezetet.

 

Munkavégzés helye:

Budaörsi Polgármesteri Hivatal

Igazgatási Iroda Iratkezelési Osztály

Budaörs, Szabadság út 134.

A munkakör betöltésének kezdő időpontja: megegyezés szerint

A pályázat beérkezési határideje: 2022. május 30.

A pályázat elbírálásának határideje:2022. június 10.

A munkakör betöltésének időpontja: megegyezés szerint

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, pályázatát elektronikus úton az allaspalyazat@budaors.hu. e-mail címre kérjük küldeni. Az elektronikus levél „Tárgy” mezőjében illetve a borítékon kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „Iratkezelési ügyintéző”

 

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy a kiválasztás soránkizárólag az alkalmazási feltételeknek mindenben megfelelő *, valamint a pályázati előírásnak megfelelő tartalommal** beküldött pályázatokat áll módunkban figyelembe venni!



2022-05-11 08:46

Vissza