gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2020.06
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  1. 8
  2. 9
  3. 10
  4. 11
  5. 12
  6. 13
  7. 14
  1. 15
  2. 16
  3. 17
  4. 18
  5. 19
  6. 20
  7. 21
  1. 22
  2. 23
  3. 24
  4. 25
  5. 26
  6. 27
  7. 28
  1. 29
  2. 30
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
Jegyzői Iroda
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása


A vezető neve, beosztása

Erdős Károlyné irodavezető

Telefonszám

+36 (23) 447-825

Faxszám

+36 (23) 447-819

Postai cím

2040 Budaörs, Szabadság út 134.,

Elektronikus levélcím

szervezes@budaors.hu

A szervezeti egység feladatai

- Önkormányzati képviselők, bizottsági tagok munkájának segítése, szervezési, adminisztrációs feladatok
- Bizottsági, településrészi önkormányzati, képviselő-testületi ülések meghívóinak kiküldése, ülések előkészítése, előterjesztések kiküldése, jegyzőkönyvezése
- A Képviselő-testület működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- Önkormányzati rendelettár és határozatok tára elkészítése

- Nemzeti Jogszabálytár szerkesztése

- Elektronikus kapcsolattartás a kormányhivatallal (jegyzőkönyvek megküldése, törvényességi felügyelet)

- Hivatali szabályzatok előkészítése, szabályzattár elkészítése

- Adatvédelemmel, közérdekű adatok nyilvánosságával kapcsolatos ügyek
- Előterjesztések archiválása

- Panaszok, közérdekű bejelentések kezelése
- Bizottságok, településrészi önkormányzatok működésével kapcsolatos feladatok ellátása. 
- A települési nemzetiségi önkormányzatok működésének segítése.
- Közmeghallgatás előkészítése és lebonyolítása. 
- Általános törvényességi vizsgálatok lebonyolítása
- Bizottsági, településrészi önkormányzati, képviselő-testületi előterjesztések törvényességi vizsgálata
- Rendelet-tervezetek előkészítése
- Népszavazás lebonyolításában való közreműködés 
- Választási eljárás lebonyolításában való részvétel

- Budaörs név felvételének és használatának, címer használatának engedélyezésével kapcsolatos eljárás

- Külföldiek mező- és erdőgazdasági hasznosítású földnek nem minősülő ingatlanokat érintő tulajdonszerzési eljárásában való közreműködés

 

Feladatokat érintő jogszabályok, döntések:

-           Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény

-           Budaörs Város Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 36/2010. (XI. 12.) önkormányzati rendelet

-           A Képviselő-testület és bizottságai tárgyévi munkatervei

-           A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény és végrehajtási rendeletei

- A panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013e. évi CLXV. törvény

- Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

-           A Budaörs név felvételéről és használatáról szóló 47/2011. (X. 28.) önkormányzati rendelet

- A városi címer alkotásáról és használatáról szóló 32/1997. (IX. 08.) önkormányzati rendelet

- A külföldiek mező- és erdőgazdasági hasznosítású földnek nem minősülő ingatlanokat érintő tulajdonszerzéséről szóló 251/2014. (X. 2.) Kormányrendelet

Illetékességi terület

Budaörs

Ügyfélfogadás

 

 

hétfő

1300-1800

 

kedd

-

 

szerda

800-1200 és 1300-1600

 

csütörtök

-

 

péntek

800-1200

Munkatársak

Zsinkó Katalin asszisztens +36 (23) 447-815

Vermes Erika asszisztens +36 (23) 447-814

Pintérné Berecz Anita asszisztens +36 (23) 447-418



Az iroda alá tartozó csoportok

Jogi és Szabályozási Osztály

Vezető neve, beosztása

Dr. Tasnádi Ferenc osztályvezető

Telefon

+36 (23) 447-826

Fax

+36 (23) 447-816

Postacím

2040 Budaörs, Szabadság út 134.

Elektronikus levélcím

 tasnadif@budaors.hu

A szervezeti egység feladatai

- Bizottsági, településrészi önkormányzati, képviselő-testületi ülések meghívóinak kiküldése, ülések előkészítése, előterjesztések kiküldése, jegyzőkönyvezése
- A Képviselő-testület működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- Önkormányzati rendelettár és határozatok tára elkészítése

- Nemzeti Jogszabálytár szerkesztése

- Elektronikus kapcsolattartás a kormányhivatallal (jegyzőkönyvek megküldése, törvényességi felügyelet)

- Hivatali szabályzatok előkészítése, szabályzattár elkészítése

- Adatvédelemmel, közérdekű adatok nyilvánosságával kapcsolatos ügyek
- Előterjesztések archiválása
- Bizottságok, településrészi önkormányzatok működésével kapcsolatos feladatok ellátása. 
- Közmeghallgatás előkészítése és lebonyolítása. 
- Bizottsági, településrészi önkormányzati, képviselő-testületi előterjesztések törvényességi vizsgálata
- Rendelet-tervezetek előkészítése
- Népszavazás lebonyolításában való közreműködés 
- Választási eljárás lebonyolításában való részvétel

- Budaörs név felvételének és használatának, címer használatának engedélyezésével kapcsolatos eljárás

- Külföldiek mező- és erdőgazdasági hasznosítású földnek nem minősülő ingatlanokat érintő tulajdonszerzési eljárásában való közreműködés

 

 

Munkatársak

dr. Süveges Zsófia törvényességi ellenőr +36 (23) 447-811

dr. Kiss Károly törvényességi ellenőr +36 (23) 880-417

 

Képviselői Kabinet

Vezető neve, beosztása

Erdős Károlyné irodavezető

Telefon

+36 (23) 447-821

Fax

+36 (23) 447-819

Postacím

2040 Budaörs, Szabadság út 134.

Elektronikus levélcím

 

A szervezeti egység feladatai

- Önkormányzati képviselők, bizottsági tagok munkájának segítése, szervezési, adminisztrációs feladatok

- Bizottsági, településrészi önkormányzati, képviselő-testületi ülések meghívóinak kiküldése, ülések előkészítése, előterjesztések kiküldése, jegyzőkönyvezése

- A települési nemzetiségi önkormányzatok működésének segítése

Munkatársak

dr. Sándor Anett ügyintéző
+36 (23) 447-821

 

Pintérné Berecz Anita ügyintéző
+36 (23) 447-418

 

dr. Kohlhoffer-Mizser Csilla jogi és szervezési ügyintéző
+36 (23) 447-983


2019-11-14 14:43

Vissza