gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
Élő internetes ügyfélszolgálat


Kedves Ügyfelünk!

Üdvözöljük élő internetes ügyfélszolgálatunkon!


A TÁJÉKOZTATÓ CSOPORT munkatársai az alábbi időpontokban állnak az Ön rendelkezésére:


 

Délelőtt

Délután

Hétfő

07.00 – 08.00

---

Kedd

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Szerda

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Csütörtök

07.00 – 08.00

16.00 – 19.00

Péntek

07.00 – 08.00

---


Telefon:
+36-23/880-440 (valamint +36-23/447-800);
Fax: +36-23/880-450;

Email: segitahivatal@budaors.hu, amelyre legfeljebb 48 ÓRÁN BELÜL MEGÉRKEZIK A VÁLASZUNK.


Ha most először szeretné igénybe venni a szolgáltatást
kérjük, olvassa el a képek alatti tájékoztatót!


Ha már ismeri a szolgáltatást
, akkor a megszokott módon az alábbi képek valamelyikére kattintva érheti el munkatársaink egyikét a fent jelzett nyitvatartási időben.

 

 
 

Sisák Gabriella
Különösen
: Helyi adó ügyek

  • Helyi adók (Építmény, Telek, Helyi iparűzési, Gépjármű), a kapcsolódó elektronikus ügyintézés,
  • Adó és értékbizonyítvány,
  • Adóigazolás,
  • Folyószámla ügyintézés,
  • Méltányosság,
  • Talajterhelési díj,
  • Pénzforgalmiszámla számok 2013.06.01-től Budaörs Város Önkormányzat,
Czinkán-Zsejki Judit
Különösen: Igazgatási ügyek
  • Állattartás és állatvédelem,
  • Birtokvédelem,
  • Hagyaték,
  • Hatósági bizonyítvány kiállítása,
  • Lakcím és települési cím, valamint cím rendezése,
  • Vadkár,
  • Kereskedelmi-, termelő és szolgáltató tevékenység,
  • Vásár, piac, bevásárló központ üzemeltetése,
  • Szálláshelyek,
  • Telepengedélyek
 
 

dr.Cser Krisztina
Különösen:
Városépítési ügyek

Kerékgyártó Sándor
Különösen
: Közterület-felügyeleti ügyek

 
 

Gyovainé Szödényi Zita

Zsinkó Katalin

 
 

Fehér Éva

 

 

Az Önt érdeklő ügyben a fent látható képekre kattintva kezdeményezhet videóhívást tájékozató csoportunk munkatársaival, akik élő videó kapcsolaton keresztül válaszolnak a kérdéseire

 

Munkatársaink általában széleskörű és általános jellegű tájékoztató munkát végeznek. Azonban van közöttük, aki egyes szakterületek tekintetében több ismerettel rendelkezik. Az ilyen ismeretekkel kapcsolatban a képek alatt lévő tájékoztatás igazít útba.

 

Figyeljen a képekhez kapcsolódó tájékoztató üzenetekre is.

 

A munkatársaink foglaltságát színekkel jelöltük.

 

ZÖLD

A munkatársunk elérhető, fogadja az Ön hívását.

SÁRGA

A munkatársunk pillanatnyilag foglalt, de elérhető, azonban várakozni kell rá.

PIROS

A munkatársunk most nem érhető el.

 

A munkatársra várakozók számát is érdemes figyelemmel kísérni a várakozási idő csökkentése érdekében. Kérem, hogy válasszon olyan képet, ahol nincs, vagy kevés a várakozó.

 

Miért hasznos ez a szolgáltatás az Ön számára?

 

- Munkaidőn kívül – akár az otthonából - elérheti munkatársunkat anélkül, hogy befáradna hozzánk.

- Az élő kapcsolat lehetőséget ad szerteágazó tájékozódásra, ami által Ön teljesen felkészülhet az ügyénekintézésére.

- Munkatársaink közvetlen segítséget nyújtanak ahhoz, hogy Ön személyesen is felfedezhesse kérdéseire aválaszokat a Város Honlapján.

- Kérésére a rendszeren keresztül eljuttatjuk Önnek azokat a nyomtatványokat, amelyekre szüksége lehet.

- Lehetőséget biztosít az azonnal meg nem válaszolható, bonyolultabb, kérdések miatti visszahívásra az Ön által megadott kapcsolati csatornán keresztül (telefon, email, fax esetleg – rövid információk esetén – sms.)

 

Milyen szoftverekre van szükség a működéshez?

 

A beszélgetés indításához Önnek semmilyen különleges programra, alkalmazásra nincsen szüksége.

A kapcsolat a számítógép, vagy okos eszköz böngészőjén keresztül jön létre. Az ajánlott böngésző programok:

- MozzillaFirefoxhttp://www.mozilla.org/hu/firefox/fx/

- GoogleCromehttp://www.google.com/intl/hu/chrome/browser/


 

Hogyan működik?

 

Önnek mindössze a www.budaors.hu honlap „Segít a hivatal” oldalán található „élő ügyfélszolgálat” kép (banner) valamelyikére kell kattintania és máris megkezdheti a beszélgetést a tájékoztató csoportunk egyik munkatársával, akit mindeközben látni és hallani fog. A videókapcsolat egyirányú, vagyis Önt az ügyintéző nem látja. A beszélgetéshez Önnek mikrofonra és hangszóróra van szüksége, amennyiben PC-ről kíván kapcsolódni, de a jobb hangminőség elérése érdekében mikrofonosfejhallgatót (headsetet) érdemes használni. Okos eszközt használva nincs szüksége külön eszközökre a beszélgetéshez.


 

Amennyiben van headset készüléke, a banner megnyomása előtt kérjük, csatlakoztassa számítógépéhez.

A beszélgetés indításához Önnek engedélyeznie kell a csatlakoztatott mikrofon/hangszóró/ headset használatát a böngésző számára. Kérjük, nyomja meg a felugró ablakban az „Engedélyezem” / „Allow” gombot, hogy a rendszer érzékelje a mikrofonját.

Tájékoztatjuk, hogy a beszélgetésről sem kép, sem hangfelvétel nem készül. Amennyiben a beszélgetés során a felmerült kérdéssel kapcsolatban Ön visszahívást, megkeresést igényel erről külön rendelkezni szükséges. Ebben az esetben, az Ön kifejezett kérésére és engedélyével elérhetőségi adatait munkatársunk lejegyzi és az illetékes kollégához eljuttatja, kizárólag az Önnel való kapcsolat felvétel céljából.

 

FELHÍVJUK A FIGYELMÉT:

- Adatvédelmi okokból a folyamatban lévő egyéni ügyekről a csoport nem ad tájékoztatást.

 

Reméljük, hogy szolgáltatásunkkal segítettük ügyintézését!