gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2021.08
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7. 1
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  6. 7
  7. 8
  1. 9
  2. 10
  3. 11
  4. 12
  5. 13
  6. 14
  7. 15
  1. 16
  2. 17
  3. 18
  4. 19
  5. 20
  6. 21
  7. 22
  1. 23
  2. 24
  3. 25
  4. 26
  5. 27
  6. 28
  7. 29
  1. 30
  2. 31
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
Munkaidőn túl is segít a polgármesteri hivatal
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása

Budaörsön munkaidőn túl is elérhetők az ügyintézők. Így a budaörsiek ügyeik intézéséhez segítséget kérhetnek a hivatalos ügyfélfogadási időn kívül telefonon és interneten. Az uniós támogatással megvalósult projekt keretében megkezdte működését az ország első olyan kontaktcentere is, amely a közigazgatáson belül segíti a hatékonyabb tájékoztatást. A hivatalos fenntartási időszak lejártát követő, a szolgáltatás továbbra is elérhető.




 

Budaörs Város Önkormányzata 2013 januárjában 47 317 681 forintot nyert el a hivatal ügyfélszolgálatának korszerűsítésére, ügyfélfogadásának rugalmassá tételére, és a projektben résztvevő munkatársak képzésére a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP-2.4.5-12/4) pályázati keretéből. A „Rugalmas, szolgáltató önkormányzati modell Budaörsön” című projekt eredményeként újabb innovációk valósulnak meg Budaörsön, így a legmodernebb technológiák igénybevétele mellett már munkaidőn kívül is fogadják az ügyintézők az ügyfeleket.

 

A budaörsi önkormányzat ügyfélszolgálatát, illetve az egész városházát úgy alakították ki annak idején, hogy az ügyfelek kiszolgálása a lehető legkorszerűbb, rugalmas és akadálymentes legyen. Az igények azonban folyamatosan változnak, amelyhez mindig is igyekezett igazodni Budaörs Város Önkormányzata. Egy 2012-ben, 600 fős mintán végzett vizsgálat tanúsága szerint egyértelművé vált, hogy az ügyfelek kényelmét nagymértékben szolgálná a telefonos ügyféltájékoztatás kiépítése és a munkaidőn túli ügyintézés lehetőségének biztosítása. Ezeket a megkérdezettek 78 százaléka örömmel vette volna.

 

Gyémánt díj

Többek között ezeknek az igényeknek igyekszik megfelelni a hivatal az ügyfélkapcsolatok korszerűsítésére elnyert TÁMOP- pályázat segítségével.

 

A szolgáltatást fenntartva 7 fő operátor fogadja az ügyfelek hívásait és elektronikus leveleit a hivatal nyitva tartási idején kívül.

 

A szolgáltatás munkanapokon reggel 7 és 8 óra között üzemel, valamint kedden, szerdán és csütörtökön munkaidő után 16 órától 19 óráig áll az ügyfelek rendelkezésére. Ezekben az időszakokban az ügyintézők általános tájékoztatást nyújtanak az ügyek menetéről, illetve segítenek azokat előkészíteni is, így pl. dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek. Konkrét egyedi ügyben azonban nem adnak felvilágosítást.

 

A projekt keretében a város három pontján ügysegédi pontok is nyíltak: a Kamaraerdei Közösségi Házban, a Templom téren található Telekuckóban és a gr. Bercsényi Zsuzsanna Városi Könyvtárban.

 

Elérhetőségek

 

H,P: 7.00-8.00; K, Sz. Cs: 7.00-8.00 és 16.00-19.00

Telefon: 23/880-440

e-mail: segitahivatal@budaors.hu


2020-11-02 12:26

Vissza