A Kormány 2011. január 3-án az ország 29 pontján nyitott integrált ügyfélszolgálati irodákat - Kormányablakokat, ahol az állampolgárok egyszerűen és gyorsan intézhetik ügyeiket. Létrehozásuk a kormányzat első lépése az ügyfélbarát és szolgáltató állam, a Jó Állam megteremtése felé.
Az Önhöz legközelebb eső Kormányablak:
Pest Megyei Kormányhivatal
Budaörsi Ügyfélszolgálata
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
(a Polgármesteri Hivatallal épületében)
E-mail: kormanyablak.budaors@pest.gov.hu
Nyitva tartás:
Hétfő: 7.00 – 17.00
Kedd: 8.00 – 18.00
Szerda: 8.00 – 20.00
Csütörtök: 8.00 – 18.00
Péntek: 8.00 – 16.00
(A Kormányablakhoz tartozóan hasonló nyitva tartással üzemel az épületben található posta is.)
A Kormányablak
- széles körű tájékoztatást nyújt arról, hogy ügyét mikor, hogyan és melyik hatóságnál intézheti,
- felvilágosítást ad arról, hogy az adott ügyben milyen kérelmet, formanyomtatványt szükséges előterjeszteni,
- segít a szükséges formanyomtatványok kitöltésében, a csatolandó dokumentumok ellenőrzésében.
A Kormányablakban többek között
- ügyfélkaput létesíthet,
- egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos szolgáltatásokat intézhet,
- családtámogatási ellátásokat igényelhet (anyasági támogatás, családi pótlék, gyermekgondozási segély, gyermeknevelési támogatás),
- egyszerűsített honosítási kérelmet terjeszthet elő,
- tájékoztatást kaphat terhességi gyermekágyi segély, illetve gyermekgondozási díj igényléséről, a Magyar igazolványokkal kapcsolatos ügyintézésről,
- informálódhat az Új Széchenyi Tervvel kapcsolatos pályázati tudnivalókról,
- megismerheti ingatlanok adatait nem hiteles tulajdoni lap másolat és térképmásolat elektronikus lekérdezésével.
A Kormányablakban intézhető ügyek teljes listája
Az ügyfélszolgálatok további ügyköreiről, működéséről és helyszíneiről részletes és aktuális információt talál a www.kormanyablak.hu honlapon.
Viszontlátásra a Kormányablakban!
Kapcsolódó dokumentumok: