Munkaköri feladatok: Az Önkormányzat fenntartásában működő intézmények tekintetében
- bevételekkel kapcsolatos feladatok: vevői számlák kiállítása, bevételek feldolgozása, kintlévőségek nyilvántartása és havonta az intézményvezetők tájékoztatása; pénztári befizetések analitikán történő átvezetése; negyedéves és éves záráshoz kapcsolódóan feladás készítése a főkönyvi könyvelés részére; bevételekkel kapcsolatos adatszolgáltatások készítése;
- beérkező számlák analitikus nyilvántartása, kontírozása; szállítói számlákkal kapcsolatos adatszolgáltatások;
- tárgyi eszközök analitikus nyilvántartásának feladatai, tárgyi eszközökkel kapcsolatos adatszolgáltatások, statisztikai jelentések elkészítése.
- A fenti munkafolyamatok során rendszeres egyeztetés a főkönyvi könyveléssel.
Alkalmazási feltételek: *
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi (pénzügy-számviteli) szakképesítés, vagy egyetemi vagy főiskolai szintű gazdaságtudományi szakképzettség,
- Word, Excel felhasználói ismerete.
Elvárt készségek, kompetenciák:
- precíz munkavégzés
- megbízhatóság
- gyors és felelősségteljes munkavégzés
- nagy teherbírás
- stressztűrő képesség
Előnyt jelent:
- költségvetési szervnél vagy önkormányzatnál szerzett többéves szakmai tapasztalat
- mérlegképes könyvelői szakképesítés
- EcoSTAT pénzügyi rendszer ismerete
A munkakör betöltéséhez küldött jelentkezésnek tartalmaznia kell: **
- arcfényképes önéletrajz, mely tartalmazza a szakmai tapasztalatot, tanulmányokat, készségeket és kompetenciákat,
- az iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolatát,
- motivációs levelet,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, illetve betekintésre jogosultak általi megismeréséhez hozzájárul.
Amit ajánlunk:
- határozatlan időre szóló főállású köztisztviselői jogviszonyt 6 hónap próbaidő kikötésével,
- a 2011. évi CXCIX törvény előírásai szerint megállapított illetményt továbbá béren kívüli juttatásokat,
- szakmai továbbképzéseken, konferenciákon való részvételi lehetőséget, valamint
- magas minőségi színvonalú munkakörnyezetet.
Munkavégzés helye: Budaörsi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Iroda Intézményi-gazdálkodási Osztály 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
A pályázatok beérkezési határideje: 2024. május 20.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. június 20.
A munkakör betöltésének időpontja: megegyezés szerint.
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, pályázatát elektronikus úton az allaspalyazat@budaors.hu, e-mail címre szíveskedjen megküldeni. Az elektronikus levél „Tárgy” mezőjében kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: „pénzügyi ügyintéző”
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy a kiválasztás során kizárólag az alkalmazási feltételeknek mindenben megfelelő *, valamint a pályázati előírásnak megfelelő tartalommal** beküldött pályázatokat áll módunkban figyelembe venni!