gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
Hatósági bizonyítvány kiállítása
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása

Egyes űrlapok olvasásához, kitöltéséhez az Adobe Reader szükséges, amelynek legújabb magyar nyelvű verziója ingyenesen letölthető innen.


 

Ügytípus megnevezése

Hatósági bizonyítvány kiállítása

 

Az ügy leírása:

A hatóság tény, állapot vagy egyéb adat igazolására hatósági bizonyítványt ad ki. A Budaörsi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata írásbeli kérelemre állítja ki a hatósági bizonyítványt. Ha jogszabály másként nem rendelkezik, a hatósági bizonyítványban fel kell tüntetni, hogy azt kinek, milyen célbólmely szerv eljárásában történő felhasználásra és milyen bizonyítékok alapján adták ki. A hatósági bizonyítvány tartalmát – az ellenkező bizonyításáig – mindenki köteles elfogadni. A hatósági bizonyítvány ellen az ellenérdekű ügyfél nem élhet fellebbezéssel, de a hatósági bizonyítvány felhasználási célja szerinti eljárásban bizonyíthatja, hogy a hatósági bizonyítvány tartalma valótlan. A hatóság a hatósági bizonyítvány kiadását megtagadhatja, ha az igazolni kívánt tény, állapot vagy egyéb más adat más okirattal bizonyítható, vagy ha a kiadása jogszabályba ütközik.

Az eljárás jogi alapja:

A 2016. évi CL. törvény (Ákr.).

Eljáró szervezeti egység:

Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Általános Igazgatási Iroda, Ügyfélszolgálati Csoport

Illetékességi terület:

Budaörs közigazgatási területe.

Az eljárás illetéke:

Illetékmentes.

Az eljárás megindítása:

A kérelemhez szükséges formanyomtatvány beszerezhető a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán személyesen, illetve elektronikusan a www.budaors.hu honlapról tölthető le.

Ügyintézési határidő:

5 naptári nap.

 

I. fokon döntést hozó szerv:

Budaörs Város Jegyzője.

II. fokon döntés hozó szerv:

-

 

Kapcsolódó dokumentumok hatósági bizonyítvány kiállításával kapcsolatos ügyekhez:

http://www.e-budaors.hu/index.aspx?FOLDER=eCase_c4a7ee9e



Vissza